Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Friday, December 18, 2009

noul vechi...

UPDATE: ghiciti cine este ministru de externe in guvernu boc???? daaa...exact d-l care a fost ambasador al Romaniei in.... PARIIIIIIISSSSSSSS :))))))

noul vechi...premier Boc a fost ieri desemnat de sefu`su. (v`am zis eu)
Fratilor..tineti`va bine k incepe reformarea parlamentului cu acelasi guvern demis de acelasi parlament.
Ce distractie, asa-i?
Madam Udrea iar o sa fie turista, berceanu iar o sa faca 40 km in jdemii de ani si o sa se laude de parca a facut 1000, blaga la interne si bineinteles, umilul videanu va fi la economie si comert. Deasupra tuturor, troneaza Boc..."da sefu`". Ce-i asa de greu acum sa fii premier knd iti da FMI-ul bani sa platesti salariile si pensiile. Asta pot sa fac si eu. Iau bani (opresc din ei ceva pt binele propriu) si`apoi mai platesc (injumatatit) niste salarii si cateva pensii.
In caz ca nu stiati..bugetarii iau cu mult mai putini bani decat inainte de guvernu Boc. Da da...e de vina criza. Ma..cam toata lumea asta da semne ca iese din criza, numa la noi se aprofundeaza. Cine o fi de vina? Ca doar premierul boc a fost un premier exemplar. De exemplu, ai mei (sunt profesori) iau jumate decat luau anu trecut pe vremea asta. JUMATE....
Vai ce o sa ne mai distram cu guvernu asta.
Ne ia draqu.
Ma gandesc serios sa nu ma mai uit la tv la politica. Dar cum sa nu ma uit. Ca abia de acum incepe distractia :))
Voi reveni...
Sa traiti bi... uhmmm.... sa traiti doar.
Ma duc sa mananc. Ce bine e acasa :P

0 comments:

Post a Comment