Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Saturday, December 19, 2009

all I want for christmas...



"I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is ...
you..."
Bine, de fapt nu e chiar asa :P...Nici macar nu stiu la care "you" ma refer. Irelevant. De fapt vreau mai multe Craciunu asta: pace pe pamant (si in galaxie), sa se opreasca incalzirea globala, sa avem resurse nelimitate, sa nu mai existe poluare, sa nu se mai taie copacii, sa nu fi murit Michael Jackson, sa nu mai arunce tampitii cu hartii pe geam din masina, sa avem alt presedinte, alt guvern..de fapt, sa traim in alta tara..........uhm...da...Hopeless.
De fapt vreau si lucruri mai reale.. nepotii mei sa se nasca sanatosi amandoi (voi fi dublu matusica :P ) fratii si cumnatzelele sa fie cei mai fericiti alaturi de copiii lor, mamaie sa fie sanatoasa sa ne faca mancare buna buna (si cozonac), lu` mami sa-i mearga avonu chiar mai bine de atat si sa fie fericita ca va fi bunicutza, tati sa inteleaga odata rostul avon-ului (in afara de faptul ca trebuie saptamanal sa trimita avoane la timisoara) si sa fie si el un bunic fericit, Zorro (pisicu) sa fie in continuare gras si sa-mi minuneze ziua de fiecare data cand vine la mine in brate.....Bineinteles, toate cele bune pt toata familia.
Dar, stati...mai vreau! Vreau ca 403`u sa fie forever in inimile noastre (este si va fi!), toti prietenii, colegii si cunoscutii mei sa fie fericiti, sa ZAMBEASCA mereu si ca toate visele lor sa se indeplineasca!
Si pentru toti cei pe care i-am omis...na..sa fie si ei fericiti:)
Iar pentru mine....vreau sa ma angajez, vreau sa am sansa sa plec in SUA, vreau sa vad Paris-ul, vreau sa fiu alaturi de cei dragi... siiii....vreau sa se rezolve problema (prietenii stiu care ;) )
Cam atat. Nu e asa mult, nu?
Mosule..ramane cum am stabilit. Te astept ;)
Voi ce vretzi de Craciun?

SARBATORI FERICITE TUTUROR!

2 comments:

  1. Ho Ho Ho

    :P Mai Cata...iti doresti exact ce trebe de craciun. Important e sa sti k prietenii sunt alaturi de u...si sa te angajezi si sa iti rezolvi "problema" ..eu cu sfaturi doar desigur:P ..si daca pleci la paris sau SUA suntem langa u..cel putin eu ..in dreapta probabil :)). Si eu tin ca 403 ..sa fie in cont. o fam unita. Sper k inca ma mai pot considera parte din 403..asa as vrea sa cred. Si abia astept sa ne distram de revel! Sa fi sanatoasa k iubita esti! Te-am pupat

    ReplyDelete
  2. DE CRACIUN FII MAI BUN,FII ADEVARAT....SPUNE DA NU SPUNE NU LA BEREA REDD'S ACUM....pam pam

    Ti-a placut colindul?a fost facut special ptr tine Cata,nu de alta dar poate imi pui o pila la Mosu' ca tu ai fost ffffff cuminte:)))))'dar totusi sa-mi incerc norocul si sa-i cer eu,live,ceva :......hmm...ce sa si vreau de Craciun...in lista mea de cadouri solicitate ,primul lucru era zapada,Mosule ai trisat si mi-ai citi lista inainte de termen ?in fine ...e ok ..numai sa-mi dai ce-ti cer,adica si celelate cadouri care mi le doresc ca nu ma multumesc numai cu zapada,care e cam multa...mi-ai dat dat suplimentul asta numai sa nu-mi aduci celelalte cadoute solicitate?Oare cer prea mult?Eu zic ca nu-i mare lucru:l-am rugat sa fiu sanatoasa , eu si ai mei, sa indeplineasca dorintele celor dragi ca-s sigura ca ma includ:)).De exemplu dorinta lu Titi de a vedea Parisul cu mine,de a avea catzi mai multi vizitatori pe blog ,deci sigur o sa citeasca si ce am scris eu:->,asa afla lumea cine-i DINA,dorinta prietenelor mele de a a-si rezolva problemele,chiar daca trebuie "sa conduca" pana in Arizona ,sau pe aici prin tarisoara noastra prin zone de munte sau campie,dar mosule nu te impacienta o sa le ajut si eu cu sugestii foarte interesante:)).
    Ce mai vreau oare?.....aaaaa...mi-as mai dori ca prietenii sa nu termine mancarea pana urc si eu la Vulcan ,ca o sa vin lihnita direct de la partenera mea de viatza ALPHA BANK:( si o sa deraieze trenuletul pe partie din cauza mea:)),dar mosule daca ma gandesc mai bine nu ar fii asa mare baiul daca nu-mi indeplimesti ultima dorintza ca avem vecini buni pe acolo...coincidenta face ca-s vecini mai vechi ai 403-lui:))sper sa nu ma lase la greu.
    GATA....suficient ...daca mai visez ceva la noapte itzi comunic maine...
    SARBATORI FERICITE la toata lumea!pappapapapapap

    ReplyDelete