Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Tuesday, December 15, 2009

A ca saaaaa

Ieri m-am hotarat ca azi sa vin acasa. Seara m-am razgandit. Era nebunie pe drum cu zapada asta (care iar a luat prin surprindere autoritatile) mi-au zis si ai mei sa nu vin. Asa ca azi m-am trezt p la 11, am facut putina curatenie si-apoi....da hai frate sa ma duc acas. M-am pus pe bagaje, si p la 2 am plecat cu inima cat un purice nestiind ce ma asteapta pe drum.
Drumu a fost okay..desi n-am fost speedy gonzales (k de obicei :D )..am facut cu putin peste 3 ore, ceea ce este acceptabil pt ruta asta de 200 km (pt cunoscatori).
Drumu a fost, asadar, curatat. Ma mir.
Deci...acum sunt acasa..unde e cald si bine. Mancarea calda facuta de mamaie. Am picat kam nasol ca acu a inceput mami curatzenia generala :|..Dar na..ma sacrific si eu.
Cam atat, deocamdata. O sa mai revin si o sa va mai spun CE BINE E ACASA!!! :)

0 comments:

Post a Comment