Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Sunday, June 13, 2010

USA!!! New York City - Day ONE!

Am facut-o si pe asta, am mers si cu avionu!
10 ore! :) Budapesta - New York!
Da!
A FOST SUPER TARE!!! Pe la 10 000 metri altitudine, o viteza de aprx 900 km/h! Marfa! :)
Nu pot sa stau mult sa va povestesc, ca nu am adaptor pt laptop si nu-l pot incarca (pana maine)
Asadar, dupa plansete pe la aeroportul din Budapesta, si muuuuulte emotii pe drum (mai ales prin turbulente - vedeam cum tremura aripa.. mamaaaa!!! ) am ajuns si la New York!
Pe o ruta ciudata (peste Europa, apoi Marea Nordului, Scotia, Groenlanda, Canada si finally NYC) a fost totusi FANTASTIC!
Las niste poze sa vorbeasca de la sine!
Si cateva din NYC - mai precis din Manhattan(am fost intr-o scurta plimbare) Maine merg la o plimbare mai serioasa (adica o sa apar si eu in poze) :) si merg in locurile cunoscute :)
Va pup de aici..
New York City, USA









Mai multe poze... zilele astea, si pe facebook!

0 comments:

Post a Comment