Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Tuesday, June 15, 2010

I'M BAACKKK!!!!

UPDATE: Times Square BY ME :)



:)) missed me? :P
Sunt in Saratoga Springs, aseara am ajuns! Maine (miercuri) incep si eu lucrul.
Si s-a terminat si aventura New York City..
But I WILL GO BACK! :) IT WAS AWESOME!
Am gasit si un restaurant cu specific romanesc in NYC, plin de romani :) am mancat o tochitura numa numa buna!
Si bineinteles.. AM VAZUT!!!!!!
Empire State Building (am urcat la etaju 86), naspa ca a cam plouat, dar privelistea a meritat!
Apoi Times Square.. NU VA PUTETI IMAGINA CE E ACOLO! Erau si premiile TONY si era plin de vedete, covor rosu, televiziuni.. Ce mai, NEBUNIE!
Apoi, ziua urmatoare.. The Statue of Liberty.. Am ajuns un pic tarziu, si n-am mai putut urca, dar a fost FOARTE TARE ORICUM!
O sa pun cateva poze si aici, restul le gasiti pe facebook, just click aici :)
Cred ca va puteti imagina cam cum ma simt...






0 comments:

Post a Comment