Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Saturday, June 26, 2010

All aboard :)

Da da! Stiu ca nu am mai scris de mult (cam o saptamana), sa-mi fie rusine! Dar nu prea am avut timp sau dispozitia necesara.
Acum am timp, iar din lipsa de ocupatie am zis sa scriu ceva.
Mi-am luat liber azi (vineri) si sunt in tren, intr-un Amtrack (google it) going to New York City. .:P Ce fain e trenu asta.. Cand am urcat, era un domn acolo jos, ne-a pus un scaunel ca sa urcam.. si zicea “all aboaaaard… boarding for Newww Yooork City.. Penn Station” :) Nu am net aici asa ca o sa postez asta pe blog imediat ce ajung la hotel.
Mai am cam o ora de mers (au trecut deja 3) si incep sa ma cam plictisesc. Asadar, ultimele noutati! Ma duc in NYC, iar apoi in Atlantic City (get rich at poker… or die trying ) :)) Atlantic City e un fel de Las Vegas pe coasta de Est. Sper sa fie vreme buna sa fac si plaja, poate sa intru un pic si in ocean. Nu foarte mult ca mi-e frica de rechini… doar asa cu apa pana la genunchi :D
Sper sa fie fain si sa ma bronnnzeeezzzz!!!! :)
Viata in Saratoga Springs e la fel de plictisitoare. Helen (my boss) tot nu are timp sa mearga cu mine sa-mi rezolv de social security number (actul ala care-mi trebuie ca sa pot fi platita) si saptamana asta m-a tot amanat. Acum mi-a promis ca luni mergem. S-o vad si pe asta.
Saptamana asta a fost Flag Day… zi de mare sarbatoare in SUA. A fost o parada super faina in Saratoga. Am fost si eu, normal…
Au defilat avioane, marinari, armata, cercetasi.. masini de epoca. A fost foarte tare! Toata lumea ii aplauda (la 12 a inceput parada, dar pe la 10:30 deja erau oameni pe marginea bulevardului cu paturi, scaune, sucuri.. Toata familia astepta! ) A fost destul de emotionant. Nu! Nu am plans :) anyway…
Acum vro 2 zile am citit in ziarul local ca a murit un soldat in Afganistan. Era din Saratoga. TOATE, dar TOATE institutiile (si din orasele apropiate) au coborat steagurile in berna pentru el si le vor tine asa cam o saptamana. Asta iar m-a impresionat.
Un lucru foarte tare a avut loc tot acum vreo 2 zile. S-a terminat scoala. Din intamplare, m-am nimerit sa trec pe langa o scoala in ziua aceea! Vro 10-15 autobuze d’alea galbene (stiti voi cum arata, din filme) :) erau in parcare, si unul cate unul se umplea cu elevi (clasele 1-4). Pe trotuar, erau profesorii. Vreo 30-40 tot erau! Si toti faceau cu mana elevilor, iar elevii le faceau cu mana din autobuz. A fost foarte fain! O imagine superba care in Romania nu s-ar intampla in veci.
In rest, oamenii sunt la fel de placuti! Ma surprind si ma binedispun in fiecare zi. Sunt multe lucruri la care la inceput ziceam “NO WAY!” , dar acum pentru ca le vad atat de des, deja m-am obisnuit :) si e YES WAY! :P
Privelistea din tren e cam aceeasi cu cea din Romania… multe dealuri , campuri si verdeata. Diferenta e ca pe camp, in loc de carute sunt Jeep-uri de zeci de mii de $, in loc de drumuri aglomerate si cu gropi sunt autostrazi cu vro 4-5 benzi pe sens (carora tiganii nu le-au furat gardurile de protectie a animalelor) :)), iar in loc de cocioabe gata sa se prabuseasca vad vile si cladiri impresionante :)
Pe partea cealalta vad un lac, e plin de yacht-uri. They look expensive, cred ca si sunt :))
Anyway, am slabit 3 kg :)) desi mananc f mult fastfood. Sau poate nu destul...
Nu, am mai gatit una alta prin apartament (ba chiar am facut SI OREZ!!!!), supa mananc cam la 2 zile.. asa ca deocamdata sunt in grafic! Deci NU, nu m-am ingrasat, dimpotriva :))
Ce s-a mai intamplat saptamana asta? Nimic palpitant! A! Am fost sa cumpar bere, am facut un mic party intre studenti la apartament. Deci era un mix foarte interesant acolo intr-o camera. Turcia, China, Rusia si Romania… toti intr-un apartament, in SUA :) Ming si Susan ne-au gatit mancare chinezeasca.. a fost foooaarrrteee buna!!! Ming zice ca mancarea din restaurantele chinezesti din SUA nu e mancare chinezeasca :)) asta-i tare de tot!!! :P .. El n-a auzit de multe lucruri de acolo.. asa ca noi zicem ca e “american chinese food” . Asadar, am zis ca am fost sa iau bere (m-au rugat pe mine ca ei n-aveau 21 de ani.. haha!!! Si m-am dus si am luat, a trebuit sa arat un ID, am aratat pasaportu… Foarte palpitant! :P
AAAAAAA!!! I-am invatat tzaaaaaccccccccc!!!!!!!!!! de fapt i-am invatat sa zica “Bozo” ca ”tzac” nu puteau sa zica! :P Am ras de m-am imprastiat! Ce m-am chinuit sa le explic!!! Nu intelegeau de ce la 14 tre sa zica Bozo… apoi la 21.. iar la 27 si 28 nu va mai spun! A fost super tare. Elena, fata din Rusia nu putea sa zica “thirteen”.. si zicea “One Three” :)))))) Genial! Am ras de m-am spart!!! A fost super distractie. S-au cam cherchelit! Mai ales cel din Turcia. De 3!!!! ori la rand a zis twenty one in loc de “bozo”. Si a 4’a oara cand s-a nimerit tot la el.. toti eram cu sufletul la gura sa nu mai greseasca.. si toti ne uitam la el.. si el… cat a putut de tare “BOOOOZOOOOOOOOOOOO” :)) Am inceput sa radem si sa-l aplaudam! A fost foarte tare! M-am simtit f bine :))
In fineeee…
O sa am un nou numar de telefon. Asta pe care-l am acum, de la T Mobile eeee pppreeeettttyyy expensive! Am cheltuit cam 40$ in 2 saptamani. Aici iti ia si tzie chiar daca te suna altcineva sau iti trimite mesaj. Deci daca n-ai credit, nu poti fi sunat! In fine… Mare prostie! Mai bine in Romania… :)))) Sau nu! :D So, o sa am un telefon si mai smeker, d-ala cu keyboard ;)) O sa va anunt, deci, noul numar.. maine poimaine. Care-l vreti ;)
Anyway…
Ma simt foarte bine aici, ma ajuta la asta si Rey. HE IS GREAT!!! Se poarta incredibil cu mine, facem numai ce vreau, mergem numai unde vreau.. Ma face sa ma simt speciala (asta pentru ca si SUNT :)) ), imi deskide toate usile, si la masina.. ceea ce nu s-a intamplat like.. NEVER …asa ca, REY IS AMAZING! Cum nu credeam ca mai exista barbati de genul.. Ma simt minunat cand sunt cu el, ma ajuta cu toate si ma face sa zambesc.. asa ca I’M VERY HAPPY thanx to him! Acum ma asteapta la gara si mergem la restaurantul romanesc. Are de dat o masa ca a pierdut un pariu (nu stia ca Dunga e antrenorul Braziliei la fotbal.. soccer pardon :P :)) )
In fine… Cam atat am avut de spus! Acum intru in NYC… ma uit pe geam si nu ma pot concentra la ce sa va scriu! :)
Va pup! Sa-mi tineti pumnii sa ma imbogatesc la poker in Atlantic City! Ha ha… vorba lu mami “sigur aia te asteapta pe tine sa-ti dea bani!” … EVIDENT!!!! :P
I miss `ya all !!!!!! Take Care! Bye

UPDATE: Im in Atlantic City... going to the beach :)
poze... candva saptamana asta, pe facebook :) bye!

1 comment:

  1. hehe..ma bucur ca e asa cum ti-am spus eu.. :D n-are rost sa ne batem capul cu tara noastra, chit ca aici avem parintii si prietenii.. eu zic ca e un pret mic pe care il putem plati ca sa avem si noi o viata mai buna.. daca nu riscam nu castigam! Ma bucur ca ai riscat! Multa bafta iti doresc! :)

    ReplyDelete