Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Sunday, January 3, 2010

La Multi Ani !!!!!!


ehee...n`am mai scris pe blog de anu trecut! -> ce gluma proasta :P
Anyway..m`am intors aseara de la munte. A FOST SUPEEER TAREEEEE
Era si mai SUPEEER TAREEEEEEEEE (cu mai multi E) dak ramanea zapada macar cum a fost in prima zi. Dar noi ne-am facut damblaua cu datu` cu sania, placa, skiurile, camerele de tractor si cu ce-am mai gasit p`acolo. Mai erau portiuni fara zapada in ultima noapte, dar mergea si asa:) (pt cei mai priceputi dintre noi :P )
Am avut si vecini de treaba, am mancat si-am baut pe saturate, ne-am si imbatat, am facut campionate de cruce, table, remi, dame, rentz :)) si tot ce e de facut la munte.
Ne-am si dansat, jucat, pozat, dormit (mai putin), pupat si poate altii si altceva :))
In ultima seara am facut un foc d tabara si distractzia a fost maxima.
Sper ca v-ati simtit toti bine zilele astea.
Maine plec la Timisoara. V-am pupat. Take Care!

P.S. Mi-am tras si gajiu`, cine s-ar fi gandit:) :P :*

2 comments:

  1. ..deci a fost cel mai tare Revelion ever!!!..cu tot ce ai scris tu mai sus, dar cel mai important cu PRIETENI!!!..deja mi s-a facut dor de voi toti!!!..See you all soon, so I hope so!..

    ReplyDelete
  2. A fost fain.. dar se putea mult mult mai bine.. dar lasa ca recuperam la anu'! ;) cum sa intrii pe fereastra? :))

    ReplyDelete