Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Sunday, January 9, 2011

Pentru noi si pentru ei, eroii zilelor noastre!

Cristina Anghel si Adrian Sobaru.

Pentru noi si pentru ei am facut aceasta pagina! Ei sunt eroii zilelor noastre! Ei au stat in greva foamei, respectiv, s-au aruncat de la balconul Parlamentului pentru a spune STOP! Asa ceva nu se poate! Libertate!Avem DREPTUL de a nu fi de acord cu voi!

Pentru ei, pentru noi, pentru parintii nostri, pentru copiii nostri si pentru toti cei care ati asteptat ca ALTII sa faca ceva, pentru ROMANI, am infiintat aceasta comunitate, "Tineri Liberi". Pentru toti romanii plecati in strainatate, dar ramasi cu gandul la "acasa", dar si pentru VOI, TINERII!

PUTEM SCHIMBA CEVA! Ne trebuie vointa si INCREDERE in fortele propri!

Vom discuta, ne vom organiza, vom planifica intr-un timp mai mult sau mai putin scurt un miting de amploare impotriva slehtei de burtosi parveniti pe bani publici, in frunte cu DICTATORUL Basescu.

Chiar daca vom fi numai 3, 5, 10, 100, ne vom striga libertatea, ne vom striga amaraciunea, ne vom striga dispretul fata de clasa politica din Romania.

Nu ne va baga nimeni in seama? Se prea poate... Dar macar vom fi impacati cu sine ca AM INCERCAT si AM FACUT CEVA.

Sunteti cu noi?

Catalina Mladin, Catalin Mihai , Alex Luca

Trimitere catre pagina "Tineri Liberi" gasiti in dreapta!

2 comments:

  1. Vreau sa invat alaturi de voi sa strig LIBERTATE. Din noi.

    ReplyDelete
  2. Si eu vreau sa strig libertate.....dar vreau sa se auda.

    ReplyDelete