Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Wednesday, July 7, 2010

amazing weekend in NYC :)!

Si a fost si 4th of July, Independence Day! Iar eu am fost in New York City intr-un weekend prelungit (am avut si luni - 5 iulie - liber)
Asadar am plecat duminica dimineatza din Saratoga. Pe autostrada plin de anunturi, un copil a fost rapit (intre timp l-au gasit.. in Saratoga Springs! :) e peste tot la TV, numai despre asta se vorbeste).

M-am minunat inca odata de cat de incet pot sa conduca americanii.. like.. TOTI!
Iar pe o autostrada cu 3 benzi pe sens, limita de viteza era 55!!! (aprox 90km/h) !!! wow!!! De obicei este 65.. CARE TOT ESTE PUTIN!!!
Si cu atat se merge!! Il mai bat la cap pe Rey sa mearga mai repede, iar cand ajunge pe la 80 - 85 miles/h (aprox 125-135km/h) trecem pe langa toti ca vantul. Serios!!!
Astia nu-s normali, ce incet conduc! :)
Si am ajuns si in NYC (finally) :P
Am stat la un hotel in Flushing Meadows (pentru cei care ati vazut serialul "The Nanny", eu numai la asta ma gandeam cat am stat acolo si vedeam peste tot scris Flushing) :)) Si cum vedeam undeva Flushing ziceam "the naaannyyyy" :)
Am mers iar la restaurantul romanesc ;)) am mancat sarmale :P

Rey a zis ca vrea sa stea la mamaie cand vine in Romania, i-am spus ca ea face cele mai bune sarmale ;)) Poza din dreapta e pe o strada din Queens, aproape de "The Romanian Garden" :)
Apoi ne-am dus in Central Park. AMAZING! O gramada de peisaje pe care le-am vazut in zeci, sute de filme :P
Ne-am pus pe iarba, am asteptat artificiile de 4 iulie. Pe la 9 a venit cineva si ne-a spus ca n-o sa se vada artificiile din parc, si sa mergem pe nusj ce strada...
Evident ca traficul era inchis pe acolo si nu ne mai lasau sa intram pe strada respectiva (nici fara masina) asa ca am stat pe alta strada. Nu le-am vazut asa bine dar a fost foarte tare oricum! Era multa lume.. si cum era ceva mai interesant toti aplaudau si faceau galagie. Super. Mi s-a facut pielea de gaina.
Dupa artificii (am filmat si o sa pun pe youtube inregistrarea) ne-am dus iar in Times Square. Daca atunci era multa lume, acum a fost de vro 3-4 ori mai multa lume!!! wow!!!
Cand am ajuns, era un tip (foarte bine dispus) care canta imnul SUA. Oamenii cantau sau fredonau asa usor.. o atmosfera superba! Cand a terminat, cu totii (din zona aia) l-am aplaudat.. si el de acolo "Thank you! God bless America, I love youuuuu!!!!" Am si filmat, o sa pun si asta pe youtube :P
Asta a fost duminica. Luni dimineatza am plecat la plaja, Jones Beach NY. Coooooollll!!! Ne-a luat cam o ora sa parcam, dar a fost f tare! :) M-am bronzat iar (un pic asa) am facut iar baie in ocean (nu m-am dus departe ca na.. is rechini :)) )
Iar pe la 4-5 am plecat inspre saratoga.
A.. am uitat sa zic.. in NYC m-am intalnit cu romani :) din cate sute (mii) de persoane erau in Times Square la ora aia.. exact langa niste romani m-am nimerit :))
Azi (marti) am fost la lucru. Sucked! Abia astept sa vina weekend-ul iar!!! E vorba sa mergem in Ocean City dar e cam departe, o sa mergem cand o sa am mai multe zile libere. Asa ca probabil mergem iar in Atlantic City la plaja :P
What a life ! :)
Cateva poze aici, restul... stiti deja... le gasiti pe facebook :)













Si inca o melodie.. No. 1 cam in toate topurile pe aici la radio... :)
Eminem ft RihannA - Love the way you lie... COOL!!!!
Keep in touch! byeeee

0 comments:

Post a Comment