Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Wednesday, July 28, 2010

aloha!!! :)

nu va voi spune povesti in post-ul asta (las pozele sa vorbeasca de la sine...--> mai multe poze pe facebook ;) )
Dar hai totusi, incerc sa fiu scurta..
Deci saptamana asta mi-am luat liber luni, asa ca am avut un weekend prelungit in.. unde altundeva decat New York City (I LOVE THIS PLACE!!!)
L-am cunoscut pe Joshua, Rey's son... He is a sweetheart! So funny! :)
Am fost in Central Park, am jucat frisbee..so funny! :P
Duminica ne-am dus.. evident.. unde altundeva decat la.. PLAJA!!! Yuhuuu.. Jones Beach again.. A fost super tare! Valuri mari (apa de ocean e mai sarata decat ce avem noi la mare ;) TRUST ME! :P ) Am stat la bronzat un pic... "Ce sa si faci?" :)
Luni m-am intors in boring Saratoga... :(
Astept cu nerabdare urmatorul weekend. Sper sa ajungem la Serendipity this time ;)) (cei care ati vazut filmul, stiti despre ce vorbesc ;) )
Okay.. cateva poze... si V-AM PUPAT!
i miss u guys! Bye!!!






0 comments:

Post a Comment