Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Saturday, July 17, 2010

:) am inca un nepoteeeeeeeeeellllllll

UPDATE: Am primit si pozeee!!! :)
El e Ianis Stefan Mladin.. Nascut la 16 iulie 2010.
SA CRESTI MARE SI VOINIC!
Si nu uita ca eu sunt matusa preferata ;)


Sunt dublu matusica...
S-a nascut si cel de-al doilea nepotel!!!
IANIS STEFAN!
Felicitari George & Laura!!!! Aveti plangaciosul pe care il doreati asa de tare!!! :)
Sa creasca mare, sanatos si sa ne minuneze viata!
(astept poze!!!!!!)


Okay!
V-am promis in postul anterior niste filmuletze.. Oppss.. completely forgot about them!
Sper ca acum nu e prea tarziu (in special pt Memo:) )
Asa ca, iata-le!!!
Aici un tip canta imnul SUA.. Foarte tare atmosfera!!!
(puneti pe pauza ipod-ul din dreapta ca sa auziti)


Iar aici.. Times Square de 4th of July 2010... A LOOOOTTTT OF PEOPLEEE!!!! Iar eu m-am nimerit chiar langa niste romani :) Tare, nu? :P



Okay.. ce am mai facut? Pai weekendu trecut n-am fost niciunde (de aici rezulta lipsa unui post nou sau poze :D ) N-a putut Rey sa vina (he had to work :( ) asa ca m-am plictisit un weekend in Saratoga.
M-am plictisit pentru ca NU AM STIUT CA BON JOVI A CONCERTAT AICI!!!!! like, AICI, in oras!!! Si eu n-am stiuuuuttt :((
Anyway...
Cred ca a fost ultimul weekend plictisitor aici, pentru ca incepand cu acest weekend incep cursele de cai (pentru care Saratoga Springs este renumita in SUA). Centrul orasului, mai precis Broadway Street devine f aglomerat, plin de rich people si masini luxoase! Persoane ca John Travolta si alti actori renumiti, patronul de la Budweiser si multi alti importanti oameni de afaceri incep sa-si faca prezenta pe aici.
Pe cer numai avioane private vad, care aterizeaza pe aeroportul din Saratoga.. aeroport deschis numai pe perioada verii, si numai pt avioane mici, private.
Deci, orasul devine un oras f important pe timp de vara.. v-am spus, a lot of important people.
In principiu, sararoga devine un oras foarte cool pe perioada verii, urmeaza concerte Goo Goo Dolls, Rush, Maroon 5, Sting, Train.. Dar oare am eu bani sa merg la toate? :D
Si oricat de cool ar fi orasul.. eu tot vreau sa plec :)
Anyway.. cam atat am avut de spus.. Azi vine Rey... Yeaayy :P
AAaaaa!! Se pare ca o sa merg la concertul EMINEM in septembrie :D a luat Rey bilete... hihi!
Ok.. cam atat deocamdata! O sa revin cu poze cu ianis cand o sa le am!
Va pup si.. i miss u all! :(
Bye!!!!


P.S. Rest In Peace, Madalina Manole... :( You really marked my childhood...

0 comments:

Post a Comment