Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Thursday, March 11, 2010

tot cu David..despre David :)

pe 7 martie am avut o scurta intalnire cu el, tot la spital.. Si am avut o discutie ca de la matusa ( :)) ) la nepot... Ce cadou sa-i luam mamei lui...???
Si am ajuns la rezultatul acesta:

Dragutz nu? Am pus poza intr-o rama mare si frumoasa iar pe 8 martie m-am dus la Flora la spital sa-i dau cadoul de la fiu-su :)
Atunci am aflat o veste minunata! PE 9 MARTIE LE DA DRUMUL ACASA!!! YEEEE... :)
Am facut cateva zeci de poze...dar nu va pun decat vro 2...
He's our little angel...

:)

Cam atat, altceva nu mai am sa va spun.. Niciun post interesant, psihologic (nu ca as fi avut vreunu) care sa va puna pe ganduri.
David e singurul la care m-am gandit zilele astea, asadar, postul nu poate fi decat despre el..:)
V-am pupat..bye!
P.S. Facetzi copii !!!! :))

0 comments:

Post a Comment