Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Tuesday, March 2, 2010

Incredible SHIT!!!!

Oh My God! Ati vazut in viata voastra un meci de hockey?
I mean! Hockey..nu prostii ce joaca romanii!!! OMG!!!
Aseara cum zappam eu asa, m-am oprit la TVR1, am vazut ceva agitatie si m-am oprit.. Incepea finala masculina la hockey pe gheatza, olimpiada Vancouver 2010.
USA vs. Canada
Deci! Total nestiutoare a acestui sport, ma gandesc ca macar o parte din voi stiti ca cele doua echipe sunt MAESTRE ale acestui sport. Macar atata lucru stiam si eu.
"Ok" imi spun. Hai sa ma uit la primul meci de hockey din viata mea!
Si nu regret o singura secunda!
Mi-a fost greu la inceput, nu prea vedeam puc-ul :)) Apoi m-am obisnuit. And man!!! CE SPORT!!! WOW!!! Habar n-aveam regulile. N-am prea inteles care-i faza cu "degajare interzisa" si cred ca am o idee despre ofside :) Am fost putin socata sa aflu ca au voie sa se izbeasca de parapetu ala (le zice "hit" ...duhhh!!! si mama ce hit-uri!)

deci! WOW! Mai multe super poze din finala gasiti aici.

Ok. Prea tare!!!
Si acum revenind la meciul in sine. Am tzinut cu Canada. Pentru ca jucau acasa si vroiam sa vad miile de oameni din tribune (si alte cateva mii in afara patinoarului) bucurandu-se. Cica din 30 milioane de locuitori ai tarii (Canada a inventat hockey-ul profesionist) 500.000 sunt legitimati in cluburi de hockey. Si s-a preconizat ca aproximativ 25milioane vor viziona finala! Va puteti imagina? God!!!
Ok. Meciul are 3 reprize a cate 20 min. Daca se termina egal, mai este o repriza de prelungiri (tot 20min) in care se aplica regula de aur (cine da primu gol castiga).
Asa. Ieri a condus Canada. 1-0, 2-0! Dar si ce ocaziiii de ambele parti! wow!!!
Inainte de a 3`a repriza SUA a marcat, deci 2-1. Incepe ultima repriza.
Americanii ataca, ataca. Rezista Canada. Mai 2 minute. Iese portarul american, intra un jucator pe teren! I was like.."au voie sa faca asta???" Se pare ca da. :)
Ok. Mai 24 de secunde, aveam niste emotii, toti spectatorii fierbeau, o mare rosie se agita..atat de aproape si...si...si... egaleaza SUA! WOOOOWWWW!!!! Nu-mi venea sa cred!!! I was so caught up! Deja ii stiam pe aia. "Dai-o lu Nash!!! Da-i ba fraiere pasa la 16" :))
Bun. Pauza de 15 min inainte de repriza de prelungiri. Status pe mess adecvat situatiei: "WHAT A GAME!!!" :)
Reincepe meciul. Ambele echipe jucand prudent si totusi INCREDIBIL! Si...si...siii... marcheaza... CANADA!!!!! Yeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!!! Bine maaaaaaaa. Delir in tribune! Delir in toata tara. AMAZING!
Vedeti aici golul si nebunia de dupa!
Deci. In concluzie. AMAZING! M-am uitat si la festivitatea de premiere ("ce de bunaciuni" ca sa o citez pe Diana, ca si pe ea a prins-o meciul)
A fost incredibil. M-as mai uita la meciuri din NHL, serios. Dar nu cred ca am unde si cum... :| Naspa!
OMG.. WHAT A GAME!

Cam atat am avut de spus.
A! Inca ceva. N-are legatura cu hockey-ul, dar are cu sportul. Oare ar fi posibil intr-un milion de ani asa ceva pe un stadion din Romania??? ha ha!
Click here sa vedeti ceva incredibil.
De asta ce mai spuneti?

0 comments:

Post a Comment