Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Saturday, March 20, 2010

back in business

Da da..stiu ca nu am mai scris nimic interesant de ceva vreme (sau macar ceva ce se vroia a fi interesant). Sa-mi fie rusine. Imi cer scuze fanilor pe aceasta cale :|
:)) just kiddin`... Nu-mi cer scuze :)
Asa deci... m-am gandit ca astazi si in zilele ce vor trece pana la urmatoarea sclipire intelectuala ( ?!? asta cred ca a fost momentul meu de glorie) sa va impresionez cu un post despre... despre.. MINEEEEE
Nu? Hai maaa.. ce sunteti naspa!
Bine bine. O sa fiu scurta. Sper sa plec in SUA la vara and stay there daca totul merge bine.
Short enough?
Ok... Urmatorul subiect pe care-l am "pe tzeava" este legat de... muzica.
M-a sfatuit Bianca - fosta colega din gradinita pana in cls 12 :) (care e in SUA ACUM!!!!!!!!!) sa scriu despre asta. Cum am ajuns la discutia asta? Pai...stateam eu asa pe mess si in winamp a inceput Britney Spears - Born to make you happy.
Mi-am adus aminte "mamaa.. Bianca!! ce fana britney spears era :)"..asa ca i-am dat un buzz pe mess si ne-am adus aminte de clasicele "ciondaneli" pe la scoala. Cu Britney Spears, Christina Aguilera (in perioada Genie in a bottle), Backstreet Boys (evident - simply the best), Eminem (nimeni nu ma intelegea de ce-mi placea.. of Doamne! nimeni nu ma intelegea :) eram emo inainte sa apara conceptul :)) am fost un pioner) Inca stiu versurile la melodiile care mi-au placut cel mai mult de la eminem:) Anyway
Dar normal, pentru cei care ma stiti, nu putea lipsi Animal X din acest post :) Cu melodiile lor de maxim 3 versuri (n-am crezut ca vei pleca din viata meaaa )
Eh. Atunci muzica frate nu ce-i acum :)
Chiar vorbeam acum ceva vreme cu frate-meo Alex. Cum toate melodiile astea de acum (romanesti mai ales) au exact acelasi ritm, de club - house.
Muzica asta ori iti place, ori te deranjeaza tare tare.
Manelele ori iti "place", ori iti vine sa te arunci de la etaj cand le auzi. Nu prea exista cale de mijloc. Sa poti trai cu ele ca sa zic asa.
Muzica, melodiile nu mai sunt cum erau acu ceva ani buni. Erau melodii care nu deranjau pe nimeni (pe cine deranja un Backstreet Boys de exemplu? )
Da poate nu ieseau in evidenta foarte tare, dar cele de astazi ies cumva in evidenta? Ati auzit ultimele hituri romanesti? Evident toate in engleza, evident toate cu acelasi ritm! Numai ca astea deranjeaza urechea mult mai tare decat deranja pe unii un "Bye Bye Bye" de la N Sync, de exemplu.
Acum iti place sau nu. Iti plac 3-4, nu-ti plac toate. Sau nu-ti place niciuna. Si bagi in winamp numai muzica de prin anii '90.
Mai asculti un Ace of Base, un dj Bobo, La Bouche, Fan Factory, Take That.. un retro ceva, nu? Ba chiar te duci si mai departe la un Abba, un Beatles, de ce nu. Orice ca sa scapi de acelasi ritm bubuit.
Cei care ma stiti, aveti idee cam ce muzica am in winamp si cam ce ascult. Irelevant.
Nu-mi place muzica de acum in mod special. De asta nu am f multe melodii si ascult ce iese cumva in evidenta si suna mai altfel (Lady Gaga e chiar ok de exemplu)
O incercare de a aduce ideea de boy band back (incercare penibila as zice eu) apartine celor de la JLS cu al lor hit "Beat again". Cum, nu stiti melodia aia cu "if I die, yea would you come to my funeral, would you cry?" N-aveti cum sa nu o stiti. Aia 4 (parca) de cik arata fermecator si-si arata patratzelele. Acum ii stiti da? Ok.
Sa va spun parerea mea, ca doar de-asta ati citit pana aici..:) Eu nu cred ca aia sunt atat de batuti in cap. Si da, sunt mai mult ca sigura ca versurile alea au fost scrise INTENTIONAT asa. Pentru ca altfel decat a iesi in evidenta nu prea ai avea succes in businessu asta. Ma gandesc. Si da. Poti iesi in evidenta fiind un exemplu negativ. E chiar mai bine (revin la exemplul Lady Gaga). Este acelasi lucru cu reclamele FACUTE INTENTIONAT PROST. Chiar daca nu avetzi studii de marketing (cei care au facut cate ceva sunt sigura ca-mi vor da dreptate). Chiar credeti ca s-ar baga atatia bani, ca atatia oameni care fac asta ca un job ar face CEVA PROST neintentionat???? Conteaza ca lumea sa auda de tine. Chiar daca esti dat ca un exemplu negativ (cum ii dau eu pe JLS de exemplu) sunt sigura ca in lumea asta multi oameni cand au intrat intr-un magazin de muzica si au vazut CD-ul cu ei si-au adus aminte ce versuri tampite are melodia, dar POATE, totusi POATE 2 din 10 au cumparat CD-ul sa vada daca si restul melodiilor au versuri la fel de proaste. Eu cred ca nu.
Scopul lor (la fel ca cel al reclamelor) e sa iasa in evidenta (voi de ce credetzi ca reclamele de la dero sunt atat de proaste??? Pentru ca N-AI CUM ALTCUMVA SA IESI IN EVIDENTA! DUHH!!).
Ok. Am plecat de la muzica si-am ajuns la Dero:) Ce trecere spectaculoasa.
In fine. I think you got my point. Vroiam de mult sa scriu despre asta. Pentru ca sunt persoane care chiar cred ca se investeste intr-o idee mai mult ca EVIDENT PROASTA neintentionat.
Cam atat am avut sa va spun. Voi reveni cu un alt post cand ma va lovi inspiratia din nou.
V-am pupat. O zi faina. Bye!

4 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=70EvLqYvJks

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=JU6lXOjP5XU

    P.S. stii tu de la cine

    ReplyDelete
  3. Atat am de spus:

    http://www.youtube.com/watch?v=FGxwaYyjfUU&feature=PlayList&p=93F511F191F3AECB&index=10

    ReplyDelete