Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Friday, February 25, 2011

Eterna si fascinanta Romanie...

2 subiecte au fost intens dezbatute in ultima perioada. Am intuit ca sunt mult prea discutate ca sa le expun si eu pe blog.
Vamesii si Bercea Mondial.
La vamesi e simplu: trebuie sa fii prost sa crezi ca mita/coruptia era doar la nivelul expus de "autoritati", adica la vamesi si politisti. E vorba de zeci de milioane de euro, nu de un pachet de biscuiti sau 10-15 euro cat se dadeau sa inchida aia ochii ca ai 10 cartuse de tzigari in portbagaj. Sa fim seriosi. De ce s-au facut "controale" doar la unele vami si nu la toate? Si de ce piramida, pardon, "tabla de sah" (?!) s-a oprit doar la liderul de sindicat? In fine... mult prea dezbatut subiectul.
Pt subiectul Bercea Mondial voi fi si mai scurta: 8 palate; 119 dosare, NICIUNUL ajuns in instanta; prietenia si dansul cu presedintele tuturor romanilor, Incrucisatorul Basescu... si bineinteles cumetria cu fratele presedintelui. Penibilii vor spune: pai uite ma ca autoritatile isi fac treaba... Da!!!!! Sigur ca da :|... Dar de ce nu le`au facut in ultimii ani? Si DE CE acum? Oare pt ca Basescu e un pic disperat?.. Se prea poate.
In fine, au mai fost stiri cu Basescu in rolul principal, de genul: unde pun degetul e coruptie in ministerul de interne. Bine zice Mircea Badea aici: Abia astept sa vina Basescu la putere sa poata sa faca curatenie si sa "reformeze" statul. Ca in ultimii 6 ani a fost Iliescu cu comunistii,cu minerii si cu mogulii la putere.. si uite in ce hal a ajuns Romania. Sa vina odata Basescu sa faca curatenie... ce atata coruptie... :|
Ok... am "analizat" si subiectele mondene.
Pana una alta... m-am angajat part time, asa sa nu ma plictisesc pana plec in Grecia :) Iar pt acest lucru (ca m-am angajat) am fost certata de o profesoara.. ?! Eu nu mai inteleg nimic din tara asta. Vorba lu Roxy: "tara asta e intoarsa cu fundu`n sus"... "Pai stiti d-na profesoara... pt mancare, alea alea... trebuie bani!.. Acum... ma scuzati ca m-am angajat...... :| ", trebuia sa-i raspund, dar eram prea ... ugh.. nevermind
Anyway... imi place mult in tara asta! Mult mult de tot. Ma distrez cu ce e la tv (by the way.. SOC! Divorteaza Moni de Iri... :| mda..), afara zapada ca in mijlocul iernii..numai ca noi am cam vrea..stii.. PRIMAVARA?!!! D'alea cu "floricele pe campii" cand primim?
Ok.. mai aveam un subiect de discutie, dar m-am lungit destul cu nimic... asa ca ala va urma peste cateva zile

Daca aveti nevoie sa va binedispuneti (oricare ar fi motivul)... enjoy:

0 comments:

Post a Comment