Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Thursday, December 23, 2010

Multumesc, Mosule!

Anul trecut, cam pe vremea asta, scriam postul acesta..
Acum, dupa un an, trag linie si vad ce rezultate am avut.
Mi-am dorit ca nepoteii mei sa se nasca sanatosi si sa ne minuneze viata in fiecare zi! Multumesc, Mosule! Mi-ai dat cei mai frumosi nepotei din lume! David Nicolas si Ianis Stefan!
Multumesc Mosule pentru familia mea!
Mi-am dorit sa vad SUA si Parisul. One more to go! Multumesc, Mosule, pentru experienta SUA! Rezolvam in 2011 si Parisul, da? :) Si hai sa adaugam si Grecia :)
I-am cerut sa-mi gasesc un job... Multumesc mosule! Mi-ai adus in job in America! Pentru anul urmator, unul in Romania ar fi suficient :)
Am vrut ca toti prietenii mei sa fie fericiti! Multumesc Mosule! I-ai tinut sanatosi si i-ai facut sa le fie dor de mine :), dar si mie de ei! :)
Din pacate nu ai reusit sa ne scapi de Base & Co.... Mai incerci la anu', daaaaa? :)
Pentru la anu', nu am pretentii, mosule...
Vreau doar sa fiu sanatoasa, si ca toti din jurul meu sa fie sanatosi si fericiti. Asa voi fi si fericita!
Craciun fericit tuturor!!!
Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!



David & Ianis

0 comments:

Post a Comment