Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Tuesday, November 2, 2010

Romania

I'm back!!! Da da... stiu... heard it a lot of times today "de ce te-ai mai intors" :) Oh well, m-am intors si asta-i situatia :) nu mai puneti intrebari retorice.
Ok. Zborul din New York pana in Budapesta (de fapt zborurile, ca am schimbat in Frankfurt) a fost foarte extaziant, in principal din cauza diferentei de fus orar.
Am decolat din NY la 11 seara... dupa vro 1-2 ore am adormit... Am dormit vro 3 ore... vorba vine dormit, ca ma trezeam din 10 in 10 min din cauza turbulentelor... OMG - sooo scared! NASPA! Trust me! :) Anyway, ziceam k am dormit vro 3 ore, iar knd m-am trezit, eram aproape de Frankfurt si ora locala era 9 dimineatza. Na.. gata-i noaptea :|... Trist
Zboru pana in Budapesta a fost scurt (o ora si un pic), iar acolo m-au asteptat ai mei si frate-meo :) Intalnire lacrimogena, evident :))
La Timisoara l-am intalnit si eu pe Ianis :) iar azi l-am vazut pe David.
Sweetest nephews in the whole world!
Ianis m-a intampinat imbracat cu o bluza pe care scria "Bine ai venit tuşi Cata! Ia-ma in brate, pliiizzz :D "
:) Tare nu?
Si David m-a intampinat cu o petrecere surpriza :)
Anywaaayyy... mai stau un pic la Orsova, iar vineri ma intorc in TM. Mai merge omu si la scoala :)) yea right! :P
Ok, cam atat am avut de spus. Detalii poze - facebook :)
Va pup... zbye!

0 comments:

Post a Comment