Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Wednesday, October 20, 2010

updates

De ziua mea a fost super tare! Am stat la etaju' 28 :X.. rasfatz total!
Si am si castigat vro 200$ la poker. Cool nu? :P
Weekendu asta am facut un roadtrip. Ne-am oprit in Philadelphia cateva ore. Am facut pe Rocky ;))... apoi Baltimore (am stat la Marriott Waterfront -> thanx Iulia :) ) am iesit in oras cu fetele. Din pacate pe aici pe la 1:30-2 se inkid cluburile. Se aprinde lumina... muzica se pune pe lalaiala (:P ), iar apoi se opreste de tot. Pe la 2 cam toate cluburile/barurile se golesc. Soarta! Tot mai fain e in Happy, in complex :)) Prietenii stiu de ce ;)
Ziua urmatoare ne-am dus in Washington, D.C... Am vizitat ce era de vizitat pe acolo si a fost foarte tare! Si cam asta a fost aventura :)
Cam atat am avut sa va spun. Detalii si poze --> facebook.
Va pup! Bye!
Be back in Romania pe 1 noiembrie ;)

0 comments:

Post a Comment