Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Saturday, February 13, 2010

Valentine's day

ningeeeeee
iar.
Stupid weather. Nu se mai hotaraste odata. Ba vine primavara, ba chiar vara..ba ninge de rupe iar. Make up ur mind! Deja nu mai stiu ce haine sa mai iau. Am fost acu 20 min sa duc un pachet (5 min walk) si m`am intors om de zapada.
Anyway.
Maine e 14 februarie (valentine's day) and of course, im single:)) GREAT! Couldnt be better...:) Really
Nu vreau sa par geloasa - nu sunt-(pe cei care au cu cine sa "sarbatoreasca" aceasta zi importanta :| ) dar sarbatoarea asta nu mi se pare ceva deosebit..Like..OMG vine Valentine's day! Ce-i iau??? Pentru cei mai putin inspirati, in perioada asta toate magazinele se umplu de fel de fel de perinute, papitoaie, cani, ciocolata, vin cu acelasi mesaj "te iubesc". Like that should do the work!!!

Got my point? :|

N-ar trebui ca aceasta zi sa ne oblige sa-i luam partenerului/partenerei ceva. Cu atat mai mult n-ar trebui ca aceasta zi sa ne faca sa ne dam pe fata toate sentimentele (mai mult sau mai putin fortati de imprejurimi)... Ia-i ceva mai des, nu doar de v-day dak tot vrei. Ia-i ceva fara sa ai un alt motiv decat faptul ca il/o iubesti. Dar na. Asa iubeste romanu, numai knd e obligat si se uita altii.
Ma gandesc ca daca iubesti, ii dovedesti, sau na..macar ii spui asta zilnic. Tre sa fie valentine's day everyday! Nu tre sa astepti aceasta singura zi pe an sa impresionezi, nu? Ma gandesc eu...
Pe de alta parte, da. Pentru cei mai timizi e un pretext, o ocazie minunata de a spune ce simt (everybody says it on Valentines day, right? )
Iar pentru altii, altele.. poate asteapta ziua asta pentru ca e singura in care se simt iubiti, importanti pentru cineva (repet, mai mult sau mai putin fortati de imprejurari). Poate e singura zi knd primesc flori. Poate. Ar fi pacat.
Oricum. Iubiti-va mult, azi .. maine, poimaine..everyday.
Nu asteptati o zi sa va dea curajul sa spuneti ce aveti de spus. Say it everyday if you mean it!
Pana una alta, eu mi-am primit cadoul de valetines day:)) L-am primit inainte de interviul cu Marriott! Deci a fost 2 in 1 :) L-am primit de foarte departe, chiar..:P
Iar maine ma voi gandi la el asa cum ma gandesc in fiecare zi. Si-i voi spune ce-i spun in fiecare zi. Nu astept ziua de maine sa-l impresionez (am luat-o putin inainte) :P
V-am pupat. Iubiti-va mult. Everyday... :)

0 comments:

Post a Comment