Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Tuesday, February 9, 2010

just making it clear!

E ora 2:36 AM. Adica noaptea pt cei care nu stiti (aici am fost rea, stiu). Acu 15 min am stins laptopu si am incercat sa adorm. M-am intors pe-o parte. M-am intors pe alta. M-am uitat pe tavan, ba chiar si pe pereti. Si n-am reusit.
Asa ca am aprins laptopu si m-am gandit sa fac ceva lamuriri, intrucat, se pare ca unii nu au inteles mesajul din postul anterior.
NU VREAU ca prietenii (cunoscutii, necunoscutii) mei sa-mi spuna numai lucruri frumoase, numai ce vreau eu sa aud. Nu! Insa vreau ca aceia care imi spun "Cata, faci o prostie!" sa simt ca este normal, potrivit ca EL/EA sa-mi spuna cand fac o alegere proasta. Nu cineva care are mai multe probleme decat am eu.
Ok.
Sa exemplificam. Nu vreau sa spun exact cuvantul, sau macar despre ce-i vorba concret asa ca voi folosi cuvantul...uhmm....... "fotbal" - asta pentru ca si sunt destul de buna la fotbal...:)
Ok. Cum poti tu, jucator foarte bun de...baschet (sa zicem) sa-mi spui MIE ce prost joc fotbal. Pai mai intai invata draga tu sa joci fotbal si-apoi imi spui mie ca I SUCK, sau ca nu joc bine, sau ca n-am facut bine. Sau mai rau, sa mai si razi de felul in care joc.
Uita-te mai intai in jurul tau, invata fotbal, si-apoi tine-mi mie lectii de moralitate. Ma rog. Asta daca prin "lectii de moralitate" intelegeti lots and lots and lots of making fun of me.
Cum poti sa zici "hahaha, ti-ai dat autogol!" cand tu nici nu stii ca la pauza se schimba portile. Daca nu cunosti, cum poti judeca????
Da Da.. N-ai decat sa inghiti in sec.
Si eu am fost in aceeasi situatie. Si cred ca a fost mai dureros pentru mine.
Bine. Pa!

0 comments:

Post a Comment