Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Thursday, October 27, 2016

Abia astept sa nu ma duc la vot


Incepe campania electorala ( a se citi minciuni, baliverne, tradari, promisiuni desarte, denigrari publice), iar eu abia astept sa se termine si sa nu ma duc la vot!

A trecut aproape un an de la ultimul "cutremur" din clasa politica, sa-l analizam, zic!

Iohannis e tot presedinte. A lasat-o moale cu "Romania bunului simt", cu "o Romanie mai buna", a lasat-o moale cu "fapte, nu vorbe",  de fapt a lasat-o moale si cu vorbitul (moale de tot!) si s-a dus in vacante. In multe vacante.
Jumate din cei care l-au votat isi dau palme, iar cealalta jumate e in continuare plecata din tara.

Ciolos e tot prim-ministru. In spitale inca se moare, inca nu avem un spital de arsi. Sistemul educational e tot praf. Scandaluri, demisii si arestari politice se practica in continuare. Ministrii vin si pleaca. Btw, Ciolos se presupunea a fi un foarte bun manager/lider si i s-a dat mana complet libera in alegerea cabinetului. Mi se pare ciudat ca un, asa-zis, bun manager nu a fost in stare sa-si faca o echipa de 10-12 oameni capabili care sa si ramana langa el macar 1 an...
Bani de la UE nu prea am luat. Suntem in continuare marionetele marilor puteri internationale. Autostrazi n-avem. Sistemul nu s-a reconstruit "din radacini". Coruptia e inca in floare. Romanii pleaca in continuare "pe dincolo".
Pe scurt, aceleasi realizari pe care le-am vazut si in ultimii 26 de ani. Niciuna.

As vrea sa cred ca cei care ati ajuns cu cititul pana aici nu v-ati gandit ca sunt cu Ponta. Dar stiu ca v-ati gandit. Asadar, ma repet pt a mia oara:
I DON'T F*CKING CARE! Toti sunt o apa si-un pamant. Ponta, Ciolos, Basescu, Dragnea, Tariceanu, Boc, Macovei, Oprea, Iohannis, Elena Udrea (si multi altii) sunt pentru mine una si aceeasi persoana: un politician nesimtit, arogant, corupt si nesatul.
Acesta este motivul pentru care nu am mai mers la vot de foarte multa vreme. La niciun fel de alegeri.
Si prea putin ma intereseaza ca "cineva voteaza in locul meu". Si-asa voteaza ei.

Eu m-am impacat cu ideea si de mult timp nici nu mai urmaresc scandalurile /discutiile politice. TV-ul e doar pe muzica/filme, iar in mediul online imi "triez" prietenii astfel incat sa nu fiu invadata de stiri politice. E atat de bine sa nu-ti pese! Imi vad de viata mea, am invatat ca fiecare face ce poate ca sa se descurce. Nu astepta de la stat, ca vei primi doar dezamagiri. Nu-ti face iluzii ca "asta va fi altfel", ca vei lua o mare teapa.

Daca e sa studiem poza de mai jos, in Romania nu-i nici Equality, nici Justice... Oare cum s-o numi daca cel mai inalt sta pe toate cele 3 cutii?!


Si cu toate astea... cand te gandesti ca in SUA se alege presedinte dintre Hillary Clinton si Donald Trump !
ahahahahahaha


1 comment:

  1. Eu stau cu mult mai bine ca tine :)) La alegerile locale din 2012, un membru PDL (trimis in sectie de partid) era sa cheme politia ca sa ma scoata din sectia de votare pt. ca aveam in buzunar un pachet de batistute :))) In acest an au sarit la gatul meu (pe facebook si pe telefon) unii membri PSD (atunci mi-am sters si contul de pe facebook). Ei nu pot intelege ca unii dintre noi nu suntem foarte mari iubitori de partide politice. Daca o sa te uiti peste listele cu care vin partidele politice o sa vezi ca peste 90% dintre candidati sunt infractori, iar ceilalti sunt cantareti, doctori (cred ca si astia ar intra tot la infractori), actori, fotbalisti sau orice alta persoana care poate aduce un nr. foarte mare de voturi pt. partid. Uite aici niste exemple http://www.bihorel.ro/toti-o-apa-si-un-pamant-consilierii-judeteni-traian-bodea-si-cornel-borza-habar-nu-au-sa-scrie-corect/ =))

    ReplyDelete