Pagini

Mă îndoiesc, deci gândesc. Gândesc, deci exist.

Saturday, November 24, 2012

Shaworma cu de toate

Propun ca noul slogan al romanilor sa fie "shaworma cu de toate". Ce unire, ce patriotism, ce land of choice, ce carpathian garden. Shaworma cu de toate, frate. Asta e principiul dupa care se ghideaza romanii.
Azi a fost "Black Friday". Cu alte cuvinte, o mare tzeapa pentru a-i prostii pe prosti. Am prieteni care au urmarit anumite produse de cateva luni, iar in ultima saptamana pretul a crescut, tocmai pentru a avea de unde sa fie redus.
Cu toate lucrurile astea evidente demne de tara in care traim, azi la 2-3 ore dupa deschiderea anuntata cu surle si trambitze pe toate site-urile sau retelele de socializare nu mai era nimic. Ba!!! NIMIC! Cred ca si nasturi daca vindeau ramaneau fara. Ce sa mai zic de tigai...
Ai / n-ai nevoie, cumperi! Ca e redus. Vezi tu dup-aia ce faci. Nici nu stii ce e si la ce foloseste, dar te calci in picioare, sau ma rog, te bati in conexiune si rapiditate in tehnoredactare pentru a-ti insusi acel ceva care nici macar nu-ti trebuie. Se pune prafu pe ele, dar tu le-ai luat la Black Friday. Ce rahat de mentalitate.
De o luna lucrez. De multe ori mi se da replica: dar de ce sa-mi fac abonament cu cateva sute de minute, cand eu pe cartela la aceiasi bani am cateva mii. Apoi il intreb cat vorbeste din miile alea si-mi zice ca nici 300. Dar el vrea sa le aiba acolo. "Sa fie!"

Shaworma cu de toate. Nu avem nevoie, dar vrem! Nu folosim, dar vrem sa avem! Oare cand vom scapa de mantalitatea asta?
Si eu mananc shaworma din cand in cand, dar fara varza!

Schimband subiectul, dar ramanand tot in aria shawormei cu de toate, pazea ca vine 1 Decembrie. Sa va tineti la mandrie si povesti lacrimogene si la tricolor... tricolor peste tot!
Abia astept sa citesc iar ce eroi avem, ba chiar sa ne-ntoarcem in vremea lui Cuza, cum imi spunea cineva anul trecut la postarea "De ce iubesc Romania", deranjat fiind de cuvintele mele nerusinate. Sa vedeti numa' ce-o sa dea mandria si dorul de casa in cei plecati pe dincolo. Iar au uitat de unde au plecat.
E frumos in Romania, asa-i? Superb de-a dreptul... Bine ca avem shaworma.

0 comments:

Post a Comment